zondag 30 december 2012

Shoplog december 2012

Nu de sale in al zijn vormen is begonnen, moest ik natuurlijk mijn slag slaan. Als eerste ben ik bij Zara online gaan kijken naar items die ik al van te voren had gespot of deze waren afgeprijst.  En ja hoor de laarzen die ik had gezien en ook de ceintuur met studs  die ik graag wilde hebben waren afgeprijst, dus heb ik besteld en zijn onderweg  !
En toen kwam ook de nieuwe H&M gids in de brievenbus met de voorjaarstrends.....Tja, ik kon het toch niet laten en heb het witte t-shirt & de grijze sweater (never enough basics!) en de grijze broek met print ook maar meteen besteld. En met de kortingscode 0307 had ik een gratis verzending.
Half januari doe ik nog een ronde in de winkels om te kijken of er nog leuke kortingen zijn op nice items, ik denk bijvoorbeeld aan COS met 70% korting , OMG !!!

Geen opmerkingen: