vrijdag 3 augustus 2012

New stores in town.....


Er komen weer 2 nieuwe winkels waarvan er al een geopend is zoals je hierboven kunt zien, de winkel van  . FAB. Als je hun website bekijkt, zie je waar ze goed in zijn ; tassen, schoenen en accessoires, een echt walhalla dus. Ik ben nog niet geweest (gelukkig maar voor mijn portemonnee!) maar ik geloof dat dat niet lang meer gaat duren, wordt vervolgd dus......
De tweede winkel moet nog openen, en de laatste internet roddel is dat dit in september gaat gebeuren. Ik heb het hier over de opening van de store van Marc by Marc Jacobs !!!! Zoals je weet is dit merk een iets goedkopere versie van het merk Marc Jacobs en ook o.a. te koop bij de Bijenkorf .
Ik heb trouwens pas geleden in Parijs de overzichtstentoonstelling bezocht van Louis Vuitton & Marc Jacobs mooi om te zien de geschiedenis van het modehuis LouisVuitton tot vandaag. De tentoonstelling loopt nog t/m 16 september (klik hier voor de link van de Thalys voor meer info over de tentoonstelling)
Adressen:
FAB- Hartenstraat 7 (De negen straatjes)
Marc by Marc Jacobs- Utrechtsestraat 120 

Geen opmerkingen: